Jumat, 28 Agustus 2020

Tempat Makan Viral Di Kota Kinabalu

Hehehehari ni nak cerita pasal makananYes. MAKAN BEST DI KOTA KINABALU.


22 Tempat Makan Best Menarik Di Nilai Negeri Sembilan Cariblogger Com

By azszua03 on 24 January 2017.

Tempat makan viral di kota kinabalu. The Salt Pepper Metrotown Kota Kinabalu. Touch down kat Kota Kinabalu hari Ahad petang. Kalau bercuti mestilah cari makanan yang best kat tempat.

Antara Tempat Lain Yang Menarik Di Sabah. Kundasang merupakan salah satu tempat pilihan untuk bercuti di Sabah. Suasana di Anjung Senja Kota Kinabalu Sabah Terletak berhampiran Medan Selera Pasar Filipino - lebih kurang 1km.

Semasa prebirthdaytrip aku ke negeri di bawah bayu baru ni aku berkesempatan untuk menerjah ke kafe milik Bibie Karim yang baru sahaja dibuka di Kota Kinabalukafe yang diberi nama The Salt Pepper ini terletak di Blok D Lot 7 Metrotown Kolombong Kota. Mee tauhu ni kat Kota Kinabalu pun ada jugak. Member yang lama tak jumpa Tuan Saiful Bachok telah membawa kami ke tempat makan yang sedap bersih fresh n murah.

Saya nak datang ke Sabah hari bekerja. Tempat Makan Sekitar Kota Kinabalu Yang Selalu Saya Kunjungi Ni plan saya. Ingin tahu tempat makan yang menarik disiniboleh tgk video saya sampai habis yerdisini saya sertakan sedikit sebanyak tempat tempat makan yang best di Ko.

Anda boleh jalan kaki atau naik kereta disini. Menu pun lebih kurang macam kat Pasar Filipina tetapi kalau nak rasa open air duduk tepi pantai sambal minum air kelapa bakar korang boleh datang ke sini. PERCUTIAN 4H3M DI SABAH.

Masih mengenai Sabah bah. Tak nak la hari minggu sebab saya nak jelajah semua tempat makan dengan feel hari bekerja. Jadi itulah dia 11 tempat makan paling istimewa yang anda perlu kunjungi di Sabah.

Di sini kami senaraikan 10 tempa makan best yang terdapat di sekitar Kundasang. Sampai dah di Senai Bila dah tau tempat-tempat yang menarik kat Kota Kinabalu nie jom kita tgk pe plak makanan yang special kat KK nie. Antara tempat menarik di Kota Kinabalu adalah berdamping dengan Gunung Kinabalu la kan.

Terus cari hotel sekitar Kota KinabaluTapi ada hotel yang murah kat One Borneo 1B Hotel. Saya mulakan post kali ini dengan memperlihatkan keindahan sang mentari perlahan membenamkan diri kedasar lautinilah kecantikan alam yang dapat kita nikmati disinidipantai Tanjung Aru kira-kira 6 km dari Bandaraya Kota Kinabalu. Datang di National Kinabalu Park untuk nikmati pemandangan yang cantik serta hirup udara yang nyaman dan segar.

Tempat makan dan suasana lebih tenang dan bersih berbanding Medan Selera Pasar Filipino. Sudah alang-alang bercuti di sini pasti anda juga ingin merasai makanan tempatan dan tercari-cari tempat makan yang best-best di Kundasang. Pilihan seafood di tempat lain korang boleh makan di Tanjung AruDekat sini ada banyak kedai makan disitu sudahlah sedap dan best suasana dia.

Harap kalian tak boringlah baca celoteh kak miah ni ye. Jalan-jalan Makan-makan di KOTA KINABALU Assalamualaikum. Tempat Makan Best di Kota Kinabalu Sabah.

Best Halal Restaurants in Kota Kinabalu. Memang ramai pelancong dan penduduk setempat makan di sini. Atau lokasi tepat adalah berhampiran dengan Hard Rock Kota Kinabalu.

Kalau nak tau tempat makan lain yang best sekitar Sabah boleh juga cuba baca kat artikel Tempat Makan Best Sabah. Tetapi jangan risau jika tempat ini terlalu jauh untuk anda Grace Point Food Court di Kota Kinabalu juga menawarkan Mee Tuaran yang halal. See Tripadvisor traveller reviews of Halal Restaurants in Kota Kinabalu.

Banyak nau nak dikongsikan dengan anda semua. Jadi untuk yang minat nak merasa masakan dan makanan best kat Tawau Dya ada merasa masakan di beberapa kedai. Kalau berjalan kaki letih juga la nak sampai.


Tempat Makan Sedap Di Sabah Liza Izara


0 komentar: